Friday, November 11, 2011

Apa xtvt yang korang tahap wajib buat kalo kat KL?...

Gambo kat atas tu dah menjawab soklan tu...tu la xtvt paling 'berdosa' pada perut aku..perrhh..ari ni try meatball marinara..meatball dia memang best giler la pada tekak pelahap aku ni..

Abeh makan, ingat nak beratur beli satu lagi..tetiba aliya dah wat jelingan amaran peringkat tertinggiii!!..siap kuar aura berapi tuuu....tatutttt!!!

Ok..ok..korang yang memang orang keel tu sure tak heran ngan subway ni kan..tapi memandangkan kat JB tarak...tunggu la yek, tabung ayam aku penuh, nanti aku bukak franchais..hehe..salah satu berangan aku la ni...

Aku penah g singapore ngan akak aku nak makan subway ni..punya la teringin..dah siap beratur..sampai-sampai depan kaunter, staff dia cakap, "sorry we served non-halal food"...deng! Kecewa giler...sib baik aku tak baaakkooo jeeekkk!!...


So, kepada yang memang banyak duit tu, anda di larang keras membukak subway kat JB..ingat!!!...nanti diet aku fail!!..sesekali aku dapat bila sampai keel ni xpe la..sesekali KKKAAANNN...

3 comments:

Faizah said... Best Blogger Tips

adik aku ader usha subway ni... dia kate ader org dah apply nk bukak kat jb kak oiiii so sile la kuatkan iman anda tahap goku bola2 api terhadap makanan yer...

Ely Hasrul said... Best Blogger Tips

eh subway la paling khasiat and bagus mengikut diet provided ko jgn la letak cheese, mayo atau ape2 dressing secara haram kt situ hahaha mmg batal la diet hahhaha

mmg faveret aku tuh, baru tadik aku kutip paper the star byk2 sbb ade voucher subway hihihi

YanTie AhMad said... Best Blogger Tips

pae : sila rahsiakan tempat tu yek..

ely : mmg la berkhasiat..tp kan kalo dah mkan banyak sampai perut sendat tu, sendiri mau paham la..hehe..:)