Saturday, November 6, 2010

~~sakit sana~~sakit sini~~

arakian lama nya aku dok membela lemak2 tepu aku kat badan nie...tetiba last week jin sukan dh sampuk aku kot...so, aku boleh dengan tidak sengaja nya terjogging...cite pasal aku tetiba boleh rajin terjogging ni aku ada masuk entry kat ~~sakit kaki~~.


2 hari pas tue (rabu) aku ngan arabella, boleh pulak p main badminton..xtvt mendera en. babat dan pn lemak di badan aku ni..tak tau la berapa byk dorg terbakar malam tue..dh ler malam tu 1st time main badminton, p pulak 2 org jek..amik ko, aku kena belasah dek anong ni sampai 5 set..sume aku kalah..tak pe la, anong ni pun aku dh melantik dia jadi coach aku..kang kalo aku menang, terpaksa pulak aku fired kan jek coach aku tu..ngeh2..:)






balik dr main badminton, aku dh letih..tp sebab badan melekit sesambil nk kering kan peluh tu, aku dok layan FB..berchat lak ngan si cik Hasina Terebus..minah ni memang player badminton pun..dia bagi la aku tips suh makan panadol dulu mlm ni sblm tido...so, sok takde la suffer sakit badan...pas mandi manda, sembahyang..seperti di segeskan, aku pun telan panadol terus zzz....


sok pagi2, bangun tido mmg ada la sakit sikit2..tp tu sakit kesan jogging..takde la sakit tangan ke bahu ke..so aku pun happy2 p la keja..ngan energetic nya..sakit sikit2 kat kaki tu ada la..alaaa, tak kan la nk manja sangat kan..:)


ari kamis lak...aku join team mate aku p main bowling..best giler la..skor aku dh tak leh maintain cam dulu..dh berzaman tak main..bola bowling pun dh berhabuk..layan kan main bowling sampai 4 games jek..




pagi Jumaat tu bangun..adehh sakit tangan...gerak skit jek, adeh sakit kaki....gerak lebih2 jek, sakit punggung...berjalan tu pun dgn penuh derita..seharian dok kurung dalam  bilik, layan lappy jek la..meminimizekan movement..sakit giler ni..sib baik la cuti Public Holiday sempena Deepavali..tak tau la cam ne kalo kena ari keja..balik umah parent pun dok berkurung dlam bilik jek..:(


so, pagi sabtu ni ada sikit lega.,.pepagi dh turun melepak menyembang ngan mama kat dapur..sesambil menyembang mama tolong urut tangan..menjerit2 ler ..adeh ni dh kes terbalik ni..patut aku yg urut mama, tapi ari ni mama lak yg urut aku..herm, takpe lar..bila lagi nk manja-manja kan...


cik arabella, bila lagi nk p bakar en. babat dan pn lemak di ikuti konco-konco nya skali...cik selulit juga perlu di pasti kan di bakar cukup2..hahha..


p/s : info pasal daiman bowling ni Daiman Bowling, Johor Bahru




mari membakar en babat and pn lemak,



0 comments: