Monday, August 16, 2010

~~~Me and My Blog~~~Welcome to new world!!~~~


salam...hemm..lama aku teringin nk tulis blog..but sentiasa takde masa and aku pun bukan la org yg pandai mengarang...time skolah dulu aku paling menyampah kalo kena wat karangan..

bila tgk sume org ada blog, cam best jgk kan..kdg2 kalo ada masa tu..aku baca blog2 org, cm best lak kan kalo ada blog ni...hehhe... ;)

maka dgn separa terpaksa , sesambil nk menolong..Aleya yang comei and cantik lagi cun tu dah menolong aku mengcreate kan blog utk aku...hehehhe...nk create blog sendiri pun nk kena mntk tlg org...buta Blog tul la aku nie..time kasih bebanyak yek Si Aleya comei..

sblm ada blog, bukan main teringin nk ada blog...so, skang ni dh ada blog sndr, hrp2 la aku rajin lak nk menaip blog aku and mengarang and mengdesign apa2 la yg patut..

me and my blog...(^^)v


4 comments:

Hasina Terebuzzu said... Best Blogger Tips

wahai kakakku yg buta blog... welkam! welkam! ahahhahahaha....

Bayang Aleya ----- NoMaisara said... Best Blogger Tips

aku mmg comei pun.. nak letak nama aku buat la hyperlink ke blog aku!!!

weh kak..blanje aku buke r arini!! laki keje mlm, sedih r buke sorg2..

YanTie AhMad said... Best Blogger Tips

ina : ketinggalan zaman betui laa..sib baik la adik2 aku takde blog..kalo tak wat malu jek..hehhe..nnt aku ada masa, aku nk buat tuition dive dlm nie..:)
cite2 jek laa..bila nk start tak tau lagi...
aliya : roger!!..mana2 pun boley!!..

Hasina Terebuzzu said... Best Blogger Tips

hah.. bila dh ada blog ni.. sila la jgn sengal2 meng-update selalu ek? wajib hapdet!